Del jingle a las canciones pop: una aproximación al uso de la música en la publicidad

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Puig, Quim
dc.contributor.author
Sala Costa, Judith
dc.date.accessioned
2009-07-22T07:40:50Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:40:36Z
dc.date.available
2009-07-22T07:40:50Z
dc.date.available
2024-10-02T07:40:36Z
dc.date.created
2009
dc.date.issued
2009-07-22T07:40:50Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/39533
dc.description.abstract
Del jingle a la música pop: una aporximació a l’us de la música en la publicitat és un treball de fi de carrera en el que s’exposa la evolució que ha patit la cançó publicitària. En una primera part s’expliquen el diferents tipus de música que existeixen, en la segona la història de la música a la publicitat espanyola i conclou amb un Top-10 de les millors cançons dels anuncis.
cat
dc.format.extent
62 p.
ca
dc.format.extent
669274 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Anuncis publicitaris
ca
dc.subject.other
Música
ca
dc.title
Del jingle a las canciones pop: una aproximación al uso de la música en la publicidad
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-SALA_COSTA-2009.pdf

653.5Kb PDF

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)