Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/39533

Del jingle a las canciones pop: una aproximación al uso de la música en la publicidad
Sala Costa, Judith
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Puig, Quim
Del jingle a la música pop: una aporximació a l’us de la música en la publicitat és un treball de fi de carrera en el que s’exposa la evolució que ha patit la cançó publicitària. En una primera part s’expliquen el diferents tipus de música que existeixen, en la segona la història de la música a la publicitat espanyola i conclou amb un Top-10 de les millors cançons dels anuncis.
2009-07-22
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Anuncis publicitaris
Música
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
62 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC-SALA_COSTA-2009.pdf 669.2 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters