El papel del DirCom en las organizaciones

Autor/a

Paredes Batista, Alejandra

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Enrique, Ana María

Fecha de publicación

2009-07-21T12:48:42Z



Resumen

El paper del DirCom en les organitzacions és un treball de fi de carrera en el que es fa una aproximació al perfil professional del Director de Comunicació. Conté una primera part teòrica, basada en la opinió de diversos autors i una segona part pràctica en la que s’estudia si els tres DirCom entrevistats s’ajusten a la teoria proposada

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Empreses; Comunicació; Imatge corporativa

Páginas

122 p.

2520428 bytes

Documentos

TFC-PAREDES-2009.pdf

2.403Mb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)