El papel del DirCom en las organizaciones

Author

Paredes Batista, Alejandra

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Enrique, Ana María

Publication date

2009-07-21T12:48:42Z



Abstract

El paper del DirCom en les organitzacions és un treball de fi de carrera en el que es fa una aproximació al perfil professional del Director de Comunicació. Conté una primera part teòrica, basada en la opinió de diversos autors i una segona part pràctica en la que s’estudia si els tres DirCom entrevistats s’ajusten a la teoria proposada

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Empreses; Comunicació; Imatge corporativa

Pages

122 p.

2520428 bytes

Documents

TFC-PAREDES-2009.pdf

2.403Mb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)