dc.contributor.author
Pejó i Climent, Lluc
dc.contributor.author
Viciana Caballero, Salvador
dc.contributor.author
Viladot Barba, Pere
dc.date.accessioned
2020-03-10T12:49:57Z
dc.date.available
2020-03-10T12:49:57Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/373948
dc.format.extent
24 p.
cat
dc.relation.ispartof
Som educació: ensenyar i aprendre als museus i centres de ciència: una proposta de model didàctic, p. 159-170, 310-321
cat
dc.rights
(C) Consorci del Museu de Ciències Naturals de Barcelona
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Museus en l'ensenyament
cat
dc.subject.other
Museu de Ciències Naturals de Barcelona
cat
dc.subject.other
Museus de ciències naturals
cat
dc.subject.other
Professors
cat
dc.title
Ucronía del nostre terreny: un model de formació per a professionals de l'educació en museus i centres de ciència
cat
dc.title.alternative
Ucronía de nuestro terreno: un modelo de formación para profesionales de la educación en museos y centros de ciencia
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bookPart
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess