Una propuesta de gamificación para el fomento del hábito lector a través de los cuentos clásicos de Hans Christian Andersen

dc.contributor
Carreira Zafra, Cintia
dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació
dc.contributor.author
Sánchez Barrio, Laura
dc.date.accessioned
2020-01-13T15:53:11Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:55:19Z
dc.date.available
2020-01-13T15:53:11Z
dc.date.available
2024-10-02T11:55:19Z
dc.date.issued
2019-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/367854
dc.description.abstract
Aquest treball de fi de grau s'ha dividit en dues parts. La primera es centra en donar a conèixer el desenvolupament de l'hàbit lector i la noció de “lectura per plaer” gràcies a una nova estratègia que ha nascut per a motivar a l'alumnat: la gamificació. La segona pretén unir aquests conceptes a través del valor educatiu dels contes d'Hans Christian Andersen per a plantejar una proposta d'intervenció educativa destinada a alumnes de tercer curs d'educació primària. Aquesta pretén arribar a tot l'alumnat d'una manera original, és altament motivadora i divertida i potència l'hàbit lector i la comprensió lectora.
cat
dc.description.abstract
Este trabajo de fin de grado se ha dividido en dos partes. La primera se centra en dar a conocer el desarrollo del hábito lector y la noción de “lectura por placer” gracias a una nueva estrategia que ha nacido para motivar al alumnado: la gamificación. La segunda pretende unir estos conceptos a través del valor educativo de los cuentos de Hans Christian Andersen para plantear una propuesta de intervención educativa destinada a alumnos de tercer curso de educación primaria. Esta pretende llegar a todo el alumnado de un modo original, es altamente motivadora y divertida y potencia el hábito lector y la comprensión lectora.
spa
dc.description.abstract
This final degree project has been divided into two parts. The first focuses on publicizing the development of reading habits and the notion of "reading for pleasure" thanks to a new strategy that was born to motivate students: gamification. The second, aims to unite these concepts through the educational value of the stories of Hans Christian Andersen to propose a proposal for educational intervention for students in the third year of primary education. This aims to reach all students in an original way, is highly motivating and fun and empowers reading habits and reading comprehension.
eng
dc.format.extent
129 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Ludificació
cat
dc.subject.other
Animació a la lectura
cat
dc.subject.other
Contes infantils
cat
dc.title
Una propuesta de gamificación para el fomento del hábito lector a través de los cuentos clásicos de Hans Christian Andersen
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
37
cat
dc.embargo.terms
cap
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

TFG-SANCHEZ_BARRIO-2019.pdf

1.145Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)