La educación emocional a través de la lectura

dc.contributor
Lacarte Rodríguez, Agustina
dc.contributor.author
Vázquez Las Heras, Nuria
dc.date.accessioned
2018-10-18T14:24:32Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:55:30Z
dc.date.available
2018-10-18T14:24:32Z
dc.date.available
2024-10-02T11:55:30Z
dc.date.issued
2018-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/334248
dc.description.abstract
El present treball es centra en exposar la importància que té l'educació emocional per aconseguir el benestar de les persones. S'hi inclou una proposta didàctica que plasma, de forma pràctica, com integrar aquest aprenentatge a la lectura d’un conte i les seves respectives activitats.
dc.description.abstract
El presente trabajo se centra en exponer la importancia que tiene la educación emocional para lograr el bienestar de las personas. En él se incluye una propuesta didáctica que plasma, de forma práctica, cómo integrar este aprendizaje en la lectura de un cuento y sus respectivas actividades.
spa
dc.description.abstract
The present work focuses on exposing the importance of emotional intelligence to achieve the wellness of people. It includes a didactic proposal that shows, in a practical way, how to integrate this learning in the reading of a story and their respective activities.
eng
dc.format.extent
61 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Educació emocional
cat
dc.subject.other
Lectura (Educació infantil)
cat
dc.subject.other
Didàctica
cat
dc.title
La educación emocional a través de la lectura
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
37
cat
dc.embargo.terms
cap
cat
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess


Documents

TFG-VAZQUEZ_LAS_HERAS-2018.pdf

1.620Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)