Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/119007
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. IMP - Information Modeling and Processing |
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. SUSHITOS - Grup de recerca en serveis per a tecnologies d'informació socials, ubiqües i humanístiques, i per a software lliure |
dc.contributor.author | Galanis, Nikolas |
dc.contributor.author | Mayol Sarroca, Enric |
dc.contributor.author | Casany Guerrero, María José |
dc.contributor.author | Alier Forment, Marc |
dc.date | 2017-01-01 |
dc.identifier.citation | Galanis, N., Mayol, E., Casany, M.J., Alier, M. Towards the organization of a portfolio to support informal learning. "International journal of engineering education", 1 Gener 2017, vol. 33, núm. 2(B), p. 887-897. |
dc.identifier.citation | 0949-149X |
dc.identifier.citation | https://repositorio.grial.eu/handle/grial/828 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/119007 |
dc.language.iso | eng |
dc.publisher | Tempus Publications |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació |
dc.subject | Continuing education |
dc.subject | Non-formal education |
dc.subject | Internet in education |
dc.subject | Informal learning |
dc.subject | Non-formal learning |
dc.subject | e-learning |
dc.subject | eLearning |
dc.subject | Lifelong learning |
dc.subject | Social learning |
dc.subject | Validation |
dc.subject | Evaluation |
dc.subject | Educació permanent |
dc.subject | Educació no-formal |
dc.subject | Internet en l'ensenyament |
dc.title | Towards the organization of a portfolio to support informal learning |
dc.type | info:eu-repo/semantics/submittedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |