Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/119007

Towards the organization of a portfolio to support informal learning
Galanis, Nikolas; Mayol Sarroca, Enric; Casany Guerrero, María José; Alier Forment, Marc
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació; Universitat Politècnica de Catalunya. IMP - Information Modeling and Processing; Universitat Politècnica de Catalunya. SUSHITOS - Grup de recerca en serveis per a tecnologies d'informació socials, ubiqües i humanístiques, i per a software lliure
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació
-Continuing education
-Non-formal education
-Internet in education
-Informal learning
-Non-formal learning
-e-learning
-eLearning
-Lifelong learning
-Social learning
-Validation
-Evaluation
-Educació permanent
-Educació no-formal
-Internet en l'ensenyament
Artículo - Versión presentada
Artículo
Tempus Publications
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Casany Guerrero, María José; Hierro, Nélida; Galanis, Nikolaos; Mayol Sarroca, Enric; Alier Forment, Marc
Conde García, Miguel Ángel; García Peñalvo, Francisco José; Alier Forment, Marc; Mayol Sarroca, Enric; Casany Guerrero, María José
Casany Guerrero, María José; Alier Forment, Marc; Mayol Sarroca, Enric; Piguillem Poch, Jordi; Galanis, Nikolaos; García Peñalvo, Francisco José; Conde González, Miguel Ángel
Casany Guerrero, María José; Alier Forment, Marc; Galanis, Nikolaos; Mayol Sarroca, Enric; Piguillem Poch, Jordi
Piguillem Poch, Jordi; Alier Forment, Marc; Casany Guerrero, María José; Mayol Sarroca, Enric; Galanis, Nikolaos; García Peñalvo, Francisco José; Conde García, Miguel Ángel