Autor/a

Duran i Cals, Jordi

Leg Gil, Mireia

Murtra Bellpuig, Pilar

Data de publicació

2016-12-20T15:25:22Z

2016-12-20T15:25:22Z

2016-12-20



Resum

A case-study of the multilingual virtual learning environment of the Universitat Oberta de Catalunya that responds to the institution's needs regarding expansion and internationalization through unified teaching classrooms and multilingual teaching aims. It allows to reduce costs and adapt the programs on offer to the demand.


Un estudio de caso del entorno de aprendizaje virtual multilingüe de la Universitat Oberta de Catalunya que responde a las necesidades de expansión e internacionalización de la institución a través de aulas de enseñanza unificada y objetivos de enseñanza multilingües. Permite reducir costes y adaptar los programas a la demanda.


Un estudi de cas de l'entorn d'aprenentatge virtual multilingüe de la Universitat Oberta de Catalunya que respon a les necessitats d'expansió i internacionalització de la institució a través d'aules d'ensenyament unificada i objectius d'ensenyament multilingües. Permet reduir costos i adaptar els programes a la demanda.

Tipus de document

Altres

Llengua

Anglès

Anglès

Matèries i paraules clau

virtual classroom; multilingual classroom; poster; aula virtual; aula multilingüe; póster; aula virtual; aula multilingüe; cartell; Web-based instruction; Ensenyament virtual; Enseñanza virtual

Publicat per

Universitat Oberta de Catalunya

Documents relacionats

EDUCAUSE Annual Conference;2016

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)