dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Jurídiques i Polítiques
dc.contributor
Cigüela Sola, Javier,
dc.contributor.author
Mercadé de Luna, Javier
dc.date.accessioned
2017-12-05T15:58:17Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T10:58:36Z
dc.date.available
2017-12-05T15:58:17Z
dc.date.available
2024-10-02T10:58:36Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/302348
dc.description.abstract
El Big Data és una de les tecnologies digitals que gaudeix de més renom en aquests
temps. Es tracta d’una tecnologia del saber que és extremadament performativa, és
a dir, que té múltiples efectes a la subjectivitat humana. Aquest treball pretén
descobrir quines són les seves característiques i, de forma particular, mira de
profunditzar en les seves possibles aplicacions a nivell electoral. Per això, s’estudien
les tècniques de Big Data emprades per Barack Obama i Donald Trump a les dues
últimes eleccions presidencials als Estats Units.
cat
dc.format.extent
67 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Subjectivitat
cat
dc.subject.other
Dades massives
cat
dc.subject.other
Eleccions
cat
dc.title
Poder y subjetividad en la era del Big Data. El comportamiento electoral del homo digitalis
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat