Aquest treball és un anàlisi del tractament informatiu de les eleccions del 27 de setembre de 2015 al diari La Vanguardia. A l’estudi s’han analitzat les informacions recollides a les pàgines especials dedicades a la informació electoral que va incloure el diari des de l’11 de setembre, dia que va començar la campanya electoral, fins el 26 de setembre, data previa a les eleccions. De l’anàlisi realitzat es dedueix que la informació dels partits polítics menys afins a la línia editorial del diari pateix una certa discriminació periodística que repercuteix a la opinió pública.
Castellà
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Comunicació en la política; Mitjans de comunicació de massa; Eleccions
88 p.
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/