El periodista en la entrevista audiovisual los casos de "Amanpour" y "HARDtalk"

Autor/a

Canameras Muñoz

Cañameras Muñoz, Ariadna,

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Lamelo Varela, Carles,

Fecha de publicación

2017-06-07



Resumen

Els mitjans de comunicació són un element essencial a l'hora de construir la idea que tenim sobre el món, per tant és important estudiar a qui i com es demanen respostes als problemes que afronta la nostra societat. Aquest treball recull una anàlisi descriptiva de dos programes d'entrevistes en les cadenes més influents del món: Amanpour (CNN) i HARDtalk (BBC). L'estudi se centra en com el periodista realitza l'entrevista, amb especial atenció al seu nivell de neutralitat i agressivitat, la qual cosa constitueix sengles models d'entrevista periodística.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Entrevistes (Televisió); CNN (Emissora de televisió); British Broadcasting Corporation

Páginas

81 p.

Documentos

TFG-CAÑAMERAS-2017.pdf

865.6Kb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)