dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació |
dc.contributor |
Boix Aragonès, Oriol |
dc.contributor.author |
Ruiz López, Alba |
dc.date |
2016-06-30 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2117/100030 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament secundari::ESO |
dc.subject |
Technology -- Study and teaching |
dc.subject |
Motivation in education |
dc.subject |
Educació secundària Obligatòria |
dc.subject |
Tecnologia |
dc.subject |
Sortides escolars |
dc.subject |
Aprenentatge fora de l’aula |
dc.subject |
Tecnologia -- Ensenyament secundari |
dc.subject |
Motivació en l'educació |
dc.title |
Estudi i programació de diverses sortides escolars relacionades amb l’àrea de tecnologia, per a un grup d’alumnes de 3r d’ESO |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.description.abstract |
En aquest treball de fi de màster es pretén elaborar una programació de sortides escolars per a un grup d’alumnes de 3r d’ESO.
Les sortides escolars són un recurs molt important i útil perquè els alumnes siguin capaços de comprendre la relació que s’estableix entre les feines de la vida quotidiana i dels materials utilitzats, amb els coneixements impartits a classe.
Per tant, en el següent treball es realitzarà un estudi de tres sortides per a la matèria de Tecnologia, on es plantejarà una per cada trimestre. Amb la finalitat de relacionar els continguts teòrics que es desenvoluparan a classe, amb les activitats pràctiques (mitjançant fitxes) que els alumnes hauran d’elaborar, al lloc on es realitzi la sortida; de manera que ells mateixos siguin capaços d’entendre la relació establerta entre els continguts teòrics i la pràctica. Els criteris per a l’elecció de les sortides estan relacionats estrictament amb el currículum de 3r curs d’ESO i amb les competències bàsiques que s’han d’assolir.
Cal dir que en el primer moment, la idea principal del treball era realitzar l’estudi de les sortides per a un grup amb diversificació curricular de 3r d’ESO, però finalment es va optar per a realitzar una programació de sortides que poguessin ser desenvolupades pels dos tipus de currículum, tant l’ordinari com el diversificat. |