La interpretación de "Alicia en el país de las maravillas" desde una perspectiva educativa

dc.contributor
Turu Tarré, Maria,
dc.contributor.author
Forte Bello, Jessica
dc.date.accessioned
2017-01-03T19:06:16Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:56:00Z
dc.date.available
2017-01-03T19:06:16Z
dc.date.available
2024-10-02T11:56:00Z
dc.date.created
2016-07
dc.date.issued
2017-01-03
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/270465
dc.description.abstract
Aquest treball busca donar a conèixer les interpretacions que s'han fet al llarg dels anys sobre la temàtica d'Alícia al País de les Meravelles de Lewis Carroll, i la proposta d'una nova interpretació amb la finalitat de trobar una justificació vàlida per fomentar la seva lectura als col·legis.
cat
dc.format.extent
51 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Contes
cat
dc.subject.other
Literatura
cat
dc.subject.other
Educació primària
cat
dc.subject.other
Psicoanàlisi
cat
dc.title
La interpretación de "Alicia en el país de las maravillas" desde una perspectiva educativa
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
37
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFG-FORTE-2016.pdf

502.4Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)