dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Andreu Domingo, David,
dc.contributor.author
Valls Serra, Núria
dc.date.accessioned
2016-07-06T11:23:04Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:43:10Z
dc.date.available
2016-07-06T11:23:04Z
dc.date.available
2024-10-02T07:43:10Z
dc.date.issued
2016-07-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/266044
dc.description.abstract
Des de la perspectiva del màrqueting digital, aquest treball final de grau pretén aprendre tots els conceptes necessaris per entendre el pes que té el SEO a una estratègia de màrqueting digital. El treball es centra amb la metodologia Sostac, y finalment acaba amb un cas pràctic on s’intenta aplicar tot el que s’ha après amb aquest treball.
cat
dc.format.extent
89 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Màrqueting per Internet
cat
dc.subject.other
Planificació estratègica
cat
dc.subject.other
Xarxes socials
cat
dc.title
El peso del SEO en una estrategia de marketing digital el caso Zara
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat