La conquista de la metaficción y el poder del prosumer en el escenario contemporáneo de las series de televisión

Author

Costa García, Fiona

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Martínez Lucena, Jorge

Publication date

2016-07-06



Abstract

Aquest treball pretén definir el paper de les sèries de televisió en la societat actual i la relació establerta amb uns espectadors que esdevenen en prosumers, alumnes avantatjats capaços d'analitzar i compartir en xarxa opinions, informació addicional i fins i tot exclusiva d'aquest tipus de contingut televisiu que ha sobrepassat la barrera de l’entreteniment. La transmedialitat i la metaficció es converteixen en les eines recurrents per a la creació i distribució d'aquesta generació de sèries, que deixa enrere la supremacia del cinema i arriba a l’èxit aprofitant-se de les possibilitats que ofereix el recent panorama social i tecnològic.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Narrativa transmèdia; Sèries de televisió; Teleespectadors

Pages

54 p.

Documents

TFG-COSTA-2016.pdf

657.3Kb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)