Now showing items 1-13 of 13
Nogué Ballart, Helena (2022-06)
Les dimensions de l’expressió escrita i de la comunicació oral a l’àmbit lingüístic de l’Educació secundària obligatòria (d’ara endavant, ESO) formen part de l’ensenyament de les habilitats comunicatives. Les arts visuals ...
Vives Alabart, Mireia (2022-06)
L’atenció a la diversitat a les aules, amb tots els seus matisos, constitueix un dels temes que han suscitat més investigació i debat en l’àmbit de l’educació i les polítiques educa-tives, sobretot als darrers 50 anys. ...
Al Ojaimi, Mohanad Amer Kadhim (2023-07)
Aquest treball estudia la problemàtica dels nadius arabòfons en l'aprenentatge de la llengua castellana, a partir de l'experiència obtinguda en un centre d'ensenyament de Catalunya. El fenomen de la immigració estrangera, ...
Ventura Vizuete, Laura, (2018-06)
El foment de la lectura és una de les grans preocupacions al panorama actual de l’educació. La qüestió que ens plantegem, doncs, és: per què volem que llegeixin els nens? Només tenint en compte quina és la finalitat de ...
Álvarez Riosalido, David (2024-06)
El treball El poder formatiu i pedagògic de la resiliència: anàlisi del vincle afectiu a través de la literatura aposta per una resiliència capaç de donar veu a les adversitats a les quals s’enfronten els adolescents. Per ...
Gil Galindo, María Teresa (2022-06)
Aquest treball parteix d'un interès per indagar a les claus de l'èxit del sistema educatiu de Singapur i, més concretament, pel que fa a l'ensenyament de les matemàtiques. Volem fer una investigació comparada del seu sistema ...
Cruset Domènech, Roser (2022-06)
En aquest Treball de Final de Màster es desenvolupa una proposta de ludificació focalitzada en l'àlgebra amb la finalitat de promoure la comprensió del concepte d'equació i fomentar diferents maneres de resolució de problemes ...
Acero Montes, Adrià (2024)
En la memòria d’aquest treball final de màster s’explica el projecte iMath, el disseny i la implementació d’una aplicació mòbil, dins de l’àmbit de les matemàtiques per a alumnes de 1r d’ESO desenvolupada durant el curs ...
Villar Canet, Jordina (2023-07)
Immediatesa discursiva en textos quotidians de Nova Espanya a l’aula és el Treball de fi del Màster de Formació del Professorat d’Educació Secundaria Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyança d’Idiomes ...
Sendra Balcells, Carla (2024-06)
La motivació d’aquest treball sorgeix de la necessitat de poder desenvolupar l’habilitat metacognitiva a les aules, per tal d’aconseguir que l’alumnat pensi sobre el seu propi aprenentatge fomentant la presa de decisions ...
Borsi, Andrea María (2022-06)
En nuestra sociedad vivimos una crisis de verdad, donde ya no hay certezas ni valores perennes y estables. Un relativismo donde cada uno pretende poseer su verdad o pretende construirla, donde solo se valora la opinión de ...
Palacios Tajahuerce, Alba (2023-07)
Las matemáticas acostumbran a convertirse en el terror de las aulas a medida que los alumnos llegan a secundaria, y esto suele verse reflejado por la forma y recursos que utilizan los profesores para transmitir los ...
Miralles Nogués, Ignasi (2024-06)
Aquest Treball de Final de Màster (TFM) ha tingut com a objectiu principal donar a conèixer la situació actual de l’aprenentatge col·laboratiu als Cicles Formatius de Grau Superior d’àmbits professionals tècnics i tecnològics. ...