Ara mostrant els elements 1-20 de 64
Truc i Antona, Bernat (2024-06)
El present treball pretén contribuir a l’evidència existent que hi ha darrere l’Abandonament Escolar Prematur (AEP) en els estudis postobligatoris a Catalunya. Més concretament, el treball investiga les causes que fonamenten ...
Bulboa Vilches, Rodrigo, (2017-7-)
El present treball tracta sobre un tema gnoseològic. Es desenvolupa a través del que anomenem un redescobriment de la metafísica del coneixement del famós comentarista de Sant Tomàs d'Aquino, Joan de Sant Tomàs, realitzat ...
Bona Peñalver, Cristina (2025-06)
Aquest treball analitza com l’acompanyament educatiu a les pràctiques orals incideix en l’estat emocional, la convivència i la participació dels adolescents en context escolar. L’anàlisi pretén contribuir a obrir camins ...
Amela García, Alicia (2023-07)
El context de total digitalització en el qual es troba la societat actual ha fomentat que els adolescents acudeixin a les xarxes socials com a principal font d'accés a la informació. No obstant això, l'alumnat d'avui dia ...
Cerezo Casacuberta, Ona (2023-07)
Entendre el funcionament del sistema educatiu d'un país és essencial per a les principals diligències d’un estat. Els indicadors educatius s'han utilitzat tradicionalment per entendre el seu funcionament i per avaluar ...
González Pla, Francisco (2023-09)
La docència de les matemàtiques a l'etapa preuniversitària és de gran rellevància en el conjunt del sistema educatiu; els continguts, la metodologia d'ensenyament i les competències adquirides pels estudiants seran ...
Massana Travieso, Pau (2024-06)
Gestionar l’ansietat escolar i, concretament, l’ansietat matemàtica a l’aula és un repte per a l’educació actual. El treball que es presenta té com a objectius explorar la relació que existeix entre l’ansietat matemàtica ...
Portales Ponce, Alba (2016-07-01)
Pel present treball se sol·licita dictamen jurídic sobre l'abast de l'Acord de la Comissió de Govern de l'Ajuntament de Barcelona, de data 1 de juliol de 2015, publicat al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona de ...
Fernández Serrano, Irene (2023-07)
Aquest treball proposa una situació d’aprenentatge amb l’objectiu de treballar la gramàtica a l’aula de llengua des d’un punt de vista transversal (llengua castellana i catalana) i aplicat a la millora de l’expressió ...
Río de Murtinho, Pedro del (2021-05)
El pensamiento de santo Tomás de Aquino puede iluminar, desde su síntesis teológica y metafísica, el sentido de las bellas artes y el lugar de estas entre las actividades humanas. Desde esta perspectiva, la consideración ...
Nogué Ballart, Helena (2022-06)
Les dimensions de l’expressió escrita i de la comunicació oral a l’àmbit lingüístic de l’Educació secundària obligatòria (d’ara endavant, ESO) formen part de l’ensenyament de les habilitats comunicatives. Les arts visuals ...
Collado Gàlvez, Judit (2022-06)
Que l'escletxa de gènere en el món laboral existeix és un fenomen empíricament demostrable, i especialment en aquells sectors relacionats amb les ciències més puristes on les matemàtiques tenen un paper important. Motiu ...
Estopañán Martí, Joan (2022-06)
Arran la poca presència del català en l’àmbit de l’oci i l’entreteniment, així com del poc ús que fan d’aquesta llengua els joves i adolescents, aquest treball presenta una proposta d’innovació didàctica que encoratja els ...
Conesa Parras, Natàlia (2023-07)
En aquest Treball de Final de Màster es presenta el disseny d'una situació d'aprenentatge per a l'ensenyament de l'anàlisi de dades en l'àrea de matemàtiques i programació. La proposta s'enfoca en alumnes de primer any de ...
Bottelli Benítez, Natalia Adriana (2024)
El fenomen ChatGPT com a tecnologia emergent, resulta un recurs significatiu tant a estudiants com a docents, posicionant-se com una eina clau en la transformació dels processos educatius, facilitant l'aprenentatge ...
Duran Forteza, Maria (2025-06)
En un sistema educatiu cada vegada més divers, amb alumnat nouvingut procedent d’arreu del mon, les aules d’acollida esdevenen espais imprescindibles d’immersió lingüística, cultural i d’acompanyament emocional. Tanmateix, ...
Solas Ligero, Xavier (2025-06)
La pertinença al grup i el suport dels iguals són fonamentals durant l’adolescència, ja que influeixen en el benestar emocional de l’alumnat. En aquest context, aquest treball explora la convivència escolar a través de la ...
Arboix Deitg, Aina (2022-06)
Com és el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’expressió escrita en català? Aquest estudi d’investigació qualitatiu busca conèixer la didàctica en la composició de textos que els docents de català apliquen a l’alumnat ...
Vives Alabart, Mireia (2022-06)
L’atenció a la diversitat a les aules, amb tots els seus matisos, constitueix un dels temes que han suscitat més investigació i debat en l’àmbit de l’educació i les polítiques educa-tives, sobretot als darrers 50 anys. ...
Planiol i Molist, Mariona (2025-09)
"Disseny d'un Projecte d'Aprenentatge-Servei (ApS): millorant la inclusió de les persones amb diversitat funcional als centres i entorns educatius": és la creació d’una proposta innovadora amb les característiques dels ...