dc.contributor |
Crisóstomo Gálvez, Raquel, |
dc.contributor.author |
Chiva i Molina, Ismael-Pascual |
dc.date.accessioned |
2016-05-05T11:36:07Z |
dc.date.available |
2016-05-05T11:36:07Z |
dc.date.created |
2016-02 |
dc.date.issued |
2016-05-05 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/261528 |
dc.format.extent |
60 p. |
dc.language.iso |
cat |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Cinema documental |
dc.subject.other |
Televisió |
dc.subject.other |
Direcció i producció cinematogràfiques |
dc.title |
L’efecte de la realitat. Recursos d'engany, posada en escena i realització en dos falsos documentals televisius emesos a Catalunya: Camaleó i Operación Palace |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.subject.udc |
77 - Fotografia. Cinematografia |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
La irrupció de la falsedat documental a la televisió catalana i, per extensió, a l’espanyola, ha forçat els telespectadors a replantejar-se la seva manera d’entendre els continguts que consumeixen a través del mitjà, sobretot perquè aquesta se serveix de les característiques típiques del documental convencional per tal de fer versemblant un relat inventat, parcialment o total. Amb aquest treball pretenem assenyalar quins són els trets que es fiquen al servei de la falsedat en dos falsos documentals que versen sobre una mateixa temàtica. |