Now showing items 1-7 of 7
Manzano Villarejo, Laia (2024)
En aquest treball s'estudia l'storytelling de la marca Barbie mitjançant l'anàlisi de la narrativa de marca que es produeix a la pel·lícula llançada el 2023 en comparació amb les primeres pel·lícules. La famosa nina creada ...
Sendrós Sorribes, Xavier, (2018-09)
En els darrers anys, institucions públiques d’arreu del món han vist la necessitat d’incorporar les xarxes socials en les seves tasques quotidianes per tal de millorar la gestió comunicativa de les emergències fruit del ...
Trujillo López, Alba (2009-07-17)
Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per ...
Castro Vizconde, Laura (2024)
En veure una gorra vermella amb una lletra “M” en el centre tots sabem reconèixer la seva procedència, un color, una melodia… Amb tan sols un parell d'elements som capaços de reconèixer a l'icònic personatge de Nintendo. ...
Porcel González, Isabel (2011-10-05)
El tema de las fuentes es el punto de partida de cualquier discurso periodístico: sin fuentes no hay noticia. Sin la atribución de hechos a personas o a documentos no tenemos reportajes, ni crónicas, ni entrevistas. Asimismo, ...
Collada Nolent, Irene (2024)
La creativitat sovint es defineix com a subjectiva, ja que és multidisciplinar i polièdrica. Però, en l'àmbit educatiu, es pot percebre de manera molt més objectiva, perquè l'estudiant obté una qualificació numèrica per ...
Chiva i Molina, Ismael-Pascual (2016-05-05)
La irrupció de la falsedat documental a la televisió catalana i, per extensió, a l’espanyola, ha forçat els telespectadors a replantejar-se la seva manera d’entendre els continguts que consumeixen a través del mitjà, ...