La comunicació online de la moda: el cas d'Oysho

Autor/a

Codina Torrella, Gemma

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Olmo Arriaga, José Luis del,

Data de publicació

2016-02-03



Resum

En el año 2001, Grupo Inditex creaba la línea de lencería Oysho, una marca de ropa interior sexy, divertida y femenina, la cual fue introducida rápidamente en el entorno online. Hoy día, a través de Internet, un usuario puede encontrar, con simples movimientos, todo aquello que desea. Teniendo en cuenta esto, en este Trabajo de Final de Grado hemos querido analizar lo que puede llegar a producir la presencia online de la marca Oysho, a través de la pantalla. Los resultados obtenidos los resumiríamos con la respuesta a la pregunta siguiente: ¿si podemos comunicarnos prescindiendo de alguno de los cinco sentidos, por qué preferimos tenerlos todos?

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Màrqueting; Moda; Comerç electrònic

Pàgines

80 p.

Documents

TFG-CODINA-2015.pdf

1.073Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)