¿Cómo encontrar clientes en Linkedin?

Autor/a

Monteagudo Guerrero, Cristian

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Muñoz Roca, Maria

Fecha de publicación

2016-01-12



Resumen

L’objecte del present projecte d’investigació és la creació d’un pla estratègic per trobar clients potencials mitjançant Linkedin per la nova agència de publicitat omnicanal del grup BeRepublic, Be[2015]. Amb aquesta finalitat serà necessari realitzar un estudi intens del mitjà online; de les xarxes socials; de la xarxa social per excel·lència dels professionals, Linkedin; de les oportunitats que ofereix per realitzar networking online i de les respectives eines de productivitat. Una vegada analitzats el pilars d’aquesta xarxa social, desenvoluparem un model d’actuació propi basat en l’activació de diferents accions per així obtenir el objectius establerts. L’elaboració d’aquest pla estratègic de comunicació estarà basat en un cas pràctic i avalat per professionals de referencia del sector de la comunicació online, ja que es durà a terme des del departament de Social Media de Be[2015].

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Xarxes socials; Clients; Planificació estratègica; Marketing; Comunicació

Páginas

73 p.

Documentos

TFC-MONTEAGUDO-2015.pdf

5.711Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)