Los pseudoacontecimientos y sus presencia en los medios catalanes

Author

Cabaní Vacarisas, Ignacio

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Andreu Domingo, David,

Publication date

2014-12-17



Abstract

Aquest Treball Final de Carrera es centra en la comparació dels resultats obtinguts pel Doctor David Andreu a la seva tesi doctoral “ La publicity, els pseudoesdeveniments i la seva presència a la premsa a Catalunya” de 2010 als del 2013. Especialment, pretén comparar l’evolució del principals mitjans escrits catalans en quant a la presència de publicity. El treball està compost per una introducció i dos parts; una teòrica en la que s’analitzen els elements principals de la publicity i, en concret, dels pseudoesdeveniments; i una part pràctica enfocada en la comparació de les dades del Doctor amb les dades obtingudes al 2013. A partir de l’anàlisi plantejat, s’extrauran una sèrie de conclusions sobre com els mitjans es veuen afectats pels pseudoesdeveniments, on i perquè.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Informació pública; Relacions públiques; Premsa; Catalunya

Pages

78 p.

Documents

TFG-CABANI-2014.pdf

1003.Kb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)