Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/24267
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Arquitectura de Computadors |
---|---|
dc.contributor | Universitat Politècnica de Catalunya. ARCO - Microarquitectura i Compiladors |
dc.contributor.author | Arnau Montañés, José María |
dc.contributor.author | Parcerisa Bundó, Joan Manuel |
dc.contributor.author | Xekalakis, Polychronis |
dc.date | 2014 |
dc.identifier.citation | Arnau, J.; Parcerisa, Joan-Manuel; Xekalakis, P. Eliminating redundant fragment shader executions on a mobile GPU via hardware memoization. A: Annual International Symposium on Computer Architecture. "The 41st Annual International Symposium on Computer Architecture: ISCA 2014, June 14-18 2014, Minneapolis, MN, USA: conference proceedings". Minneapolis, MN: 2014, p. 529-540. |
dc.identifier.citation | 978-1-4799-4394-4 |
dc.identifier.citation | 10.1109/ISCA.2014.6853207 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2117/24267 |
dc.language.iso | eng |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Infografia |
dc.subject | Graphics processing units |
dc.subject | Rendering (Computer graphics) |
dc.subject | Animation |
dc.subject | Redundancy |
dc.subject | Animació per ordinador |
dc.title | Eliminating redundant fragment shader executions on a mobile GPU via hardware memoization |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferenceObject |
dc.description.abstract |