dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials |
dc.contributor |
Perea Muñoz, Eva |
dc.contributor.author |
Adell Almudeve, Mercè |
dc.date.accessioned |
2014-06-12T11:50:05Z |
dc.date.available |
2014-06-12T11:50:05Z |
dc.date.created |
2014-01 |
dc.date.issued |
2014-06-12 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/232896 |
dc.format.extent |
85 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Emprenedoria |
dc.subject.other |
Estudiants universitaris |
dc.subject.other |
Universitat Abat Oliba CEU |
dc.subject.other |
Catalunya |
dc.title |
Estudio de la actitud emprendedora: estudiantes de la Universidad Abat Oliba y Catalunya |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
La societat catalana en general viu un moment de relleu generacional. Una nova
promoció d'emprenedors estan contínuament cridant a la porta.
Els empresaris catalans reivindiquen el perfil emprenedor del país i confien que
aquests nous valors afegits, combinats amb els de la tradicional societat
empresarial, permetran afrontar amb garanties aquests moments econòmicament
adversos per al conjunt de la societat.
En el present treball es té com objectiu principal l’estudi de l’actitud emprenedora
dels alumnes universitaris; per la qual cosa es realitza una enquesta entre els
estudiantes de la Universitat Abat Oliba CEU durant el període acadèmic 2012-2013.
A més a més d’analitzar l’actitud emprenedora dels estudiants també s’estudia la
percepció que tenen de les seves habilitats, formacions i capacitat per la creació
d’una empresa, la seva experiència, percepcions de la figura d’emprenedors, així
com els possibles contactes amb el món empresarial, sent aquest alguns elements
que influeixen en l’esperit emprenedor.
Finalment, a grans trets s’ofereix un panorama de l’activitat emprenedora a
Catalunya. Més concretament, es presenta informació relacionada amb la iniciativa
emprenedora i les actituds dels catalans per ser emprenedor. |