NOKIA: Análisis estratégico de la compañía finlandesa

Author

López Martínez, Ricard

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials

Perea Muñoz, Eva,

Publication date

2013-09-10



Abstract

El present projecte té com a principal objectiu analitzar estratègicament l´empresa finlandesa Nokia i trobar possibles solucions per millorar la seva situació actual. Per poder realitzar aquest canvi estratègic de manera exitosa, s´ha de tenir clar tots aquells conceptes relacionat amb l´estratègia. Es deuen analitzar tots els aspectes tant externs com interns que poden afectar l´evolució i el desenvolupament de la companyia Nokia. Un cop analitzat s´han d´implementar les diferents solucions que poden millorar la situació actual que està patint la companyia finlandesa.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Nokia (Firma); Planificació estratègica; Gestió de la crisi

Pages

71 p.

Documents

TFC-LOPEZ_MARTINEZ.pdf

1.756Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)