Title:
|
NOKIA: Análisis estratégico de la compañía finlandesa
|
Author:
|
López Martínez, Ricard
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials; Perea Muñoz, Eva, |
Resumen:
|
El present projecte té com a principal objectiu analitzar estratègicament l´empresa finlandesa Nokia i trobar possibles solucions per millorar la seva situació actual.
Per poder realitzar aquest canvi estratègic de manera exitosa, s´ha de tenir clar tots aquells conceptes relacionat amb l´estratègia. Es deuen analitzar tots els aspectes tant externs com interns que poden afectar l´evolució i el desenvolupament de la companyia Nokia. Un cop analitzat s´han d´implementar les diferents solucions que poden millorar la situació actual que està patint la companyia finlandesa. |
Publication date:
|
2013-09-10 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Nokia (Firma) Planificació estratègica Gestió de la crisi |
Rights:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
|
Pages:
|
71 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|