El smartphone y sus implicaciones de marketing y antropológicas: la situación de España respecto al entorno internacional

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Menal Casas, Jordi
dc.contributor.author
Ortega Muñoz, Armonía
dc.date.accessioned
2013-04-12T10:51:50Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:42:01Z
dc.date.available
2013-04-12T10:51:50Z
dc.date.available
2024-10-02T07:42:01Z
dc.date.created
2012
dc.date.issued
2013-04-12
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/209902
dc.description.abstract
Aquest treball analitza la tecnologia del Smartphone i les implicacions d’aquests dins d’Espanya en relació al màrqueting i a l’antropologia, principalment. El Smartphone s’ha convertit en un utensili que va més enllà d’un simple telèfon, convertint-se en agenda, ràdio, televisió i bastants aplicacions més. El grau de penetració d’aquest s’ha incrementat exponencial-ment, especialment en menors d’edat, i això, està modificant la nostra forma d’actuar i mantenir relacions, i per tant les opcions de màrqueting disponibles a través del mateix, presents i futures.
cat
dc.format.extent
165 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Telèfons intel·ligents
cat
dc.subject.other
Màrqueting
cat
dc.subject.other
Antropologia
cat
dc.subject.other
Espanya
cat
dc.title
El smartphone y sus implicaciones de marketing y antropológicas: la situación de España respecto al entorno internacional
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFC-ORTEGA-2012.pdf

6.280Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)