El smartphone y sus implicaciones de marketing y antropológicas: la situación de España respecto al entorno internacional

Autor/a

Ortega Muñoz, Armonía

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Menal Casas, Jordi

Data de publicació

2013-04-12



Resum

Aquest treball analitza la tecnologia del Smartphone i les implicacions d’aquests dins d’Espanya en relació al màrqueting i a l’antropologia, principalment. El Smartphone s’ha convertit en un utensili que va més enllà d’un simple telèfon, convertint-se en agenda, ràdio, televisió i bastants aplicacions més. El grau de penetració d’aquest s’ha incrementat exponencial-ment, especialment en menors d’edat, i això, està modificant la nostra forma d’actuar i mantenir relacions, i per tant les opcions de màrqueting disponibles a través del mateix, presents i futures.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Telèfons intel·ligents; Màrqueting; Antropologia; Espanya

Pàgines

165 p.

Documents

TFC-ORTEGA-2012.pdf

6.280Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)