Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/33711
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Piqué Simón, Begoña |
dc.contributor.author | Payá Sánchez, Montserrat |
dc.contributor.author | Obiols Suari, Núria |
dc.date | 2013-01-08 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/33711 |
dc.format | 24 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | ICE Universitat de Barcelona |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://revistes.ub.edu/index.php/REIRE/article/view/612/7217 |
dc.relation | REIRE. Revista d'Innovació i Recerca en Educació, 2013, vol. 6, num. 1, p. 10-33 |
dc.rights | cc-by (c) Piqué Simón, Begoña et al., 2013 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es |
dc.subject | Formació |
dc.subject | Competències professionals |
dc.subject | Innovacions educatives |
dc.subject | Training |
dc.subject | Vocational qualifications |
dc.subject | Educational innovations |
dc.title | Ser, conèixer i saber fer: les competències dels formadors i formadores des de la modalitat de les aules obertes a la professionalització (AOP) |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |