Medición de la repercusión de las relaciones públicas : hacia un estándard internacional

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Andreu Domingo, David
dc.contributor.author
Buisán Abad, Pablo
dc.date.accessioned
2012-11-19T12:05:45Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:42:08Z
dc.date.available
2012-11-19T12:05:45Z
dc.date.available
2024-10-02T07:42:08Z
dc.date.created
2012-09
dc.date.issued
2012-11-19
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/203782
dc.description.abstract
La persistència de la crisi econòmica suposa una amenaça constant al món de la comunicació, especialment per les dimensions dels pressupostos de publicitat, i ha fomentat que els directors de marketing exigeixin retorn, medició i la màxima eficiència en les seves inversions. El clipping de mitjans s’ha convertit en una eina imprescindible per valorar l’eficàcia, comprendre la repercusió, conèixer el retorn d’inversió aconseguit, en definitiva, analitzar si sh´an complert els objetius de la campaña de publicitat. No només es tracta d’una forma de conèixer les aparicions aconseguides en els mitjans, sinó també de reportar al client els assoliments obtinguts. Aquest estudi pretén demostrar la importància d’establir unes pautes i uns paràmetres universals en la valoració de la comunicació d’una marca, producte o servei en els mitjans de comunicació. L’anàlisi que s’ha dut a terme en aquest treball es compon d’opinions de diversos professionals del sector, bibliografia i comparacions amb altres estudis de la mateixa temàtica en altres països.
cat
dc.format.extent
103 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Mitjans de comunicació de massa
cat
dc.subject.other
Relacions públiques
cat
dc.title
Medición de la repercusión de las relaciones públicas : hacia un estándard internacional
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documentos

TFC-BUISAN-2012.pdf

1.546Mb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)