dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Robinat Rivadulla, José Ramon |
dc.contributor.author |
Valencia Porras, Viviana |
dc.date.accessioned |
2012-03-28T11:46:14Z |
dc.date.available |
2012-03-28T11:46:14Z |
dc.date.created |
2012-02 |
dc.date.issued |
2012-03-28 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/182654 |
dc.format.extent |
122 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Turisme |
dc.subject.other |
Màrqueting |
dc.subject.other |
Colòmbia |
dc.title |
Plan de comunicación para el lanzamiento de la marca país : Colombia |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Aquest treball realitza un estudi de la imatge actual de la marca país “Colòmbia”,
amb la finalitat de desenvolupar un Pla de Comunicació per al llançament d'aquesta
marca a Espanya. Per aconseguir aquest objectiu s'analitza l'actual entorn colombià,
els seus recursos naturals, la seva situació social i l'actual afluència de turistes al
país. També s'analitza el mercat espanyol com a mercat d'origen. En el Pla de
Comunicació Global, es planteja l'actual problema d'imatge que té Colòmbia a
Espanya, i com el seu passat, i la ressonància que el mateix ha tingut gràcies als
mitjans de comunicació, han fet que Colòmbia no sigui una de entre les destinacions
triades pels espanyols, a causa de la percepció que es té de turísme d'alt risc. |