dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Robinat Rivadulla, José Ramon
dc.contributor.author
Valencia Porras, Viviana
dc.date.accessioned
2012-03-28T11:46:14Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:27Z
dc.date.available
2012-03-28T11:46:14Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:27Z
dc.date.issued
2012-03-28
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/182654
dc.description.abstract
Aquest treball realitza un estudi de la imatge actual de la marca país “Colòmbia”,
amb la finalitat de desenvolupar un Pla de Comunicació per al llançament d'aquesta
marca a Espanya. Per aconseguir aquest objectiu s'analitza l'actual entorn colombià,
els seus recursos naturals, la seva situació social i l'actual afluència de turistes al
país. També s'analitza el mercat espanyol com a mercat d'origen. En el Pla de
Comunicació Global, es planteja l'actual problema d'imatge que té Colòmbia a
Espanya, i com el seu passat, i la ressonància que el mateix ha tingut gràcies als
mitjans de comunicació, han fet que Colòmbia no sigui una de entre les destinacions
triades pels espanyols, a causa de la percepció que es té de turísme d'alt risc.
cat
dc.format.extent
122 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Turisme
cat
dc.subject.other
Màrqueting
cat
dc.subject.other
Colòmbia
cat
dc.title
Plan de comunicación para el lanzamiento de la marca país : Colombia
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat