dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia
dc.contributor
Acereda Extremiana, Amparo
dc.contributor.author
Aresu Vives, Elisabetta
dc.date.accessioned
2011-05-11T15:43:28Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T13:26:06Z
dc.date.available
2011-05-11T15:43:28Z
dc.date.available
2024-10-02T13:26:06Z
dc.date.issued
2011-05-11T15:43:28Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/151628
dc.description.abstract
El present treball té com objectiu posar de manifest la importància d’una correcta
intervenció educativa i familiar en el nen superdotat per al seu adequat
desenvolupament i creixement a nivell social, emocional i intel·lectual. Per a poder
incidir en aquest aspecte és necessari explicar prèviament què és la superdotació,
les seves característiques i com es porta a terme una correcta identificació del nen
superdotat.
cat
dc.format.extent
85 p.
ca
dc.format.extent
832037 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Superdotats
ca
dc.subject.other
Aspectes educatius
ca
dc.subject.other
Relacions familiars
ca
dc.subject.other
Formació del professorat
ca
dc.title
Superdotacion: intervención educativa y familiar
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca