Superdotacion: intervención educativa y familiar

Autor/a

Aresu Vives, Elisabetta

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia

Acereda Extremiana, Amparo

Data de publicació

2011-05-11T15:43:28Z



Resum

El present treball té com objectiu posar de manifest la importància d’una correcta intervenció educativa i familiar en el nen superdotat per al seu adequat desenvolupament i creixement a nivell social, emocional i intel·lectual. Per a poder incidir en aquest aspecte és necessari explicar prèviament què és la superdotació, les seves característiques i com es porta a terme una correcta identificació del nen superdotat.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

159.9 - Psicologia

Paraules clau

Superdotats; Aspectes educatius; Relacions familiars; Formació del professorat

Pàgines

85 p.

832037 bytes

Documents

TFC-ARESU-2010.pdf

812.5Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)