Proposta del perfil de competències d'un professional de comunicació a l'administració pública

Autor/a

Jurado Matillas, Rosa

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Barrabino García-Manso, Andreu

Data de publicació

2009-02-25T09:55:10Z



Resum

L’objecte d’aquest estudi és fer la proposta del perfil d’un professional de la comunicació a l’Administració Pública, dins l’àmbit de Barcelona, en funció d’una gestió per competències. A l’Administració Pública es dóna un buit important respecte al concepte de competències, així com en el marc acadèmic estan definides i classificades, en el món laboral, es troben a l’aire, encara no són una realitat, són competències latents. La nostra aportació, és la traducció de les funcions exigides en competències per tal d’intentar unificar el perfil d’un professional de la comunicació a l’Administració Pública.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Competències professionals; Administració pública; Barcelona (Catalunya)

Pàgines

75 p.

332739 bytes

Documents

TFC-JURADO-2009.pdf

324.9Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)