Treball de recerca: tant tu com jo

Otros títulos

Premis CIRIT per fomentar l'esperit científic del Jovent (PJ)

Autor/a

Casas Meseguer, Anna

Martínez Tejada, Sílvia

Otros/as autores/as

Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca

Font, Jaume

Fecha de publicación

2009-01-05T09:38:52Z



Resumen

Treball de recerca realitzat per alumnes d’ensenyament secundari i guardonat amb un Premi CIRIT per fomentar l'esperit científic del Jovent l’any 2008. La pastilla anticonceptiva masculina és un producte químicament possible però encara no llençat al mercat. El motiu de la recerca ha estat investigar per comprovar si el disseny d’una campanya de màrqueting tindria èxit en la promoció d’aquest producte. En primer lloc, s’ha dut a terme una recerca teòrica sobre l’anticoncepció i el màrqueting. En segon lloc, s’ha realitzat un treball de camp en dues parts. D’una banda s’han confeccionat enquestes avaluant l’acceptació del producte en la població. De l’altra s’han realitzat entrevistes a professionals: sexòleg-psicòleg, ginecòleg, publicista i farmacèutica.Posteriorment s’ha dissenyat la campanya de màrqueting, gravat l’espot televisiu i dissenyat una pàgina web.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Catalán

Materias CDU

339 - Comercio. Relaciones económicas internacionales. Economía mundial. Marketing

Palabras clave

Anticonceptius--Màrqueting

Páginas

77 p.

1067501 bytes

2437719 bytes

4765779 bytes

Colección

Els ajuts de l'AGAUR; 2008PJ10168

Documentos

2008PJ10168.pdf

1.018Mb

Document1. Primer anunci.wmv

2.324Mb

Document1. Segon anunci.wmv

4.545Mb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)