Treball de recerca: tant tu com jo

Altres títols

Premis CIRIT per fomentar l'esperit científic del Jovent (PJ)

Autor/a

Casas Meseguer, Anna

Martínez Tejada, Sílvia

Altres autors/es

Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca

Font, Jaume

Data de publicació

2009-01-05T09:38:52Z



Resum

Treball de recerca realitzat per alumnes d’ensenyament secundari i guardonat amb un Premi CIRIT per fomentar l'esperit científic del Jovent l’any 2008. La pastilla anticonceptiva masculina és un producte químicament possible però encara no llençat al mercat. El motiu de la recerca ha estat investigar per comprovar si el disseny d’una campanya de màrqueting tindria èxit en la promoció d’aquest producte. En primer lloc, s’ha dut a terme una recerca teòrica sobre l’anticoncepció i el màrqueting. En segon lloc, s’ha realitzat un treball de camp en dues parts. D’una banda s’han confeccionat enquestes avaluant l’acceptació del producte en la població. De l’altra s’han realitzat entrevistes a professionals: sexòleg-psicòleg, ginecòleg, publicista i farmacèutica.Posteriorment s’ha dissenyat la campanya de màrqueting, gravat l’espot televisiu i dissenyat una pàgina web.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries CDU

339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting

Paraules clau

Anticonceptius--Màrqueting

Pàgines

77 p.

1067501 bytes

2437719 bytes

4765779 bytes

Col·lecció

Els ajuts de l'AGAUR; 2008PJ10168

Documents

2008PJ10168.pdf

1.018Mb

Document1. Primer anunci.wmv

2.324Mb

Document1. Segon anunci.wmv

4.545Mb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)