Treball de recerca: tant tu com jo

Other title

Premis CIRIT per fomentar l'esperit científic del Jovent (PJ)

Author

Casas Meseguer, Anna

Martínez Tejada, Sílvia

Other authors

Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca

Font, Jaume

Publication date

2009-01-05T09:38:52Z



Abstract

Treball de recerca realitzat per alumnes d’ensenyament secundari i guardonat amb un Premi CIRIT per fomentar l'esperit científic del Jovent l’any 2008. La pastilla anticonceptiva masculina és un producte químicament possible però encara no llençat al mercat. El motiu de la recerca ha estat investigar per comprovar si el disseny d’una campanya de màrqueting tindria èxit en la promoció d’aquest producte. En primer lloc, s’ha dut a terme una recerca teòrica sobre l’anticoncepció i el màrqueting. En segon lloc, s’ha realitzat un treball de camp en dues parts. D’una banda s’han confeccionat enquestes avaluant l’acceptació del producte en la població. De l’altra s’han realitzat entrevistes a professionals: sexòleg-psicòleg, ginecòleg, publicista i farmacèutica.Posteriorment s’ha dissenyat la campanya de màrqueting, gravat l’espot televisiu i dissenyat una pàgina web.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

CDU Subject

339 - Trade. Commerce. International economic relations. World economy

Subject

Anticonceptius--Màrqueting

Pages

77 p.

1067501 bytes

2437719 bytes

4765779 bytes

Collection

Els ajuts de l'AGAUR; 2008PJ10168

Documents

2008PJ10168.pdf

1.018Mb

Document1. Primer anunci.wmv

2.324Mb

Document1. Segon anunci.wmv

4.545Mb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)