Las relaciones públicas: ¿below the line?

Author

Mas Gil, Gloria

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Maruny Gispert, Albert

Publication date

2008-10-16T15:21:57Z



Abstract

Amb freqüència s’associen les “Relacions Públiques” amb el “below the line”, qüestió que cal ser estudiada observant tant el punt de vista del propi sector de les relacions públiques com el del marketing i la comunicació publicitària, creadors aquests dos últims de la expressió i la categoria below the line. En plena “Era de la comunicació”, és imprescindible analitzar l’esmentada relació, tenint en compte el paper que juguen els nous mitjans emergents en el desenvolupament de les relacions públiques. Ens trobem en un nou entorn on desenvolupar aquesta professió únicament a través dels mitjans tradicionals poc té a veure amb la realitat del present. Avui les noves tecnologies i mitjans emergents ens porten a una “nova generació de la comunicació” on els professionals s’enfronten a nous conceptes que qüestionen l’antiga classificació de mitjans i disciplines above i below the line.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Relacions públiques; Màrqueting directe; Publicitat

Pages

107 p.

5266390 bytes

Documents

TFC-MAS-2008.pdf

5.022Mb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)