Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/99885
dc.contributor.author | Sopena, Josep Maria |
---|---|
dc.date | 2016-06-27T10:56:44Z |
dc.date | 2016-06-27T10:56:44Z |
dc.date | 2016-06-27 |
dc.date | info:eu-repo/date/embargoEnd/2021-06-27 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/2445/99885 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/99885 |
dc.description | Requeriments tècnics: per la correcta utilització de la plataforma es recomana fer servir els navegadors Google Chrome i Mozilla. |
dc.description | L'accés al codi no estarà disponible fins la fi de la data d'embargament. Si esteu interessats a accedir-hi, contacteu amb idea(at)fbg.ub.edu |
dc.description | Projecte Binding és un recull d’eines per a l’adquisició i la millora de les habilitats lectores. Es tracta d’una intervenció enfocada a persones amb dificultats lectores i dissenyada especialment per a nens i nenes. La missió es no deixar cap nen/a enrere en la lectura, ja que aquesta és una capacitat bàsica de la comunicació humana i del creixement personal. La comunitat científica ha arribat al consens que la principal causa del fracàs escolar és la dislèxia o dificultat lectora. Per tant, és mitjançant la creació, el desenvolupament i l’aplicació de la metodologia de Projecte Binding que s’aconsegueix reduir el baix rendiment escolar dels nens i nenes. |
dc.description | Projecte: AVCRI184-b |
dc.format | 9 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.format | application/zip |
dc.language | cat |
dc.rights | (c) Universitat de Barcelona, 2016 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
dc.subject | Programari |
dc.subject | Comprensió de la lectura |
dc.subject | Rendiment acadèmic |
dc.subject | Computer software |
dc.subject | Reading comprehension |
dc.subject | Academic achievement |
dc.title | Projecte Binding |
dc.type | info:eu-repo/semantics/other |