Title:
|
Memòria final. Informe tècnic d’avaluació del Programa Orientadors/es Emocionalment Competents (POEC) desenvolupat per la Fundació Gentis
|
Author:
|
Pérez Escoda, Núria; Velar, Katia
|
Notes:
|
El Programa Orientadors/es Emocionalment Competents (POEC) té com a objectiu principal el
desenvolupament de competències emocionals mitjançant l’aplicació de dos processos
formatius, un adreçat a professionals de l’orientació i l’altre a persones joves usuàries del
Programa de Noves Oportunitats (PNO) que la Fundació Gentis coordina a Terres de l’Ebre.
El PNO s’emmarca dins de la iniciativa europea de Garantia Juvenil gestionada per la
Generalitat de Catalunya i té com a objectiu principal reduir l’atur juvenil. El PNO està
adreçat a joves entre 16 i 24 anys que no han finalitzat l’Ensenyança Secundària Obligatòria i
que reuneixen factors personals de vulnerabilitat social. La fita principal es poder donar suport
als joves en la construcció d’un projecte professional i de vida, amb un acompanyament
tutorial que pot durar fins a dos anys.
El POEC es presenta com una eina d’aplicació transversal dins del PNO. La intervenció
s’estructura en tres àrees de treball: la primera enfocada als orientadors/es, la segona
adreçada als joves i una tercera àrea que consisteix en una avaluació transversal de tots els
processos formatius... |
Subject(s):
|
-Educació emocional -Relacions professor-alumne -Emotional education -Teacher-student relationships |
Rights:
|
cc by-nc-nd (c) Pérez Escoda, Núria et al., 2021
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
|
Document type:
|
Report |
Published by:
|
Universitat de barcelona. Grup de Recerca en Orientació Psicopedagògica (GROP)
|
Share:
|
|