To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/178665

Memòria final. Informe tècnic d’avaluació del Programa Orientadors/es Emocionalment Competents (POEC) desenvolupat per la Fundació Gentis
Pérez Escoda, Núria; Velar, Katia
El Programa Orientadors/es Emocionalment Competents (POEC) té com a objectiu principal el desenvolupament de competències emocionals mitjançant l’aplicació de dos processos formatius, un adreçat a professionals de l’orientació i l’altre a persones joves usuàries del Programa de Noves Oportunitats (PNO) que la Fundació Gentis coordina a Terres de l’Ebre. El PNO s’emmarca dins de la iniciativa europea de Garantia Juvenil gestionada per la Generalitat de Catalunya i té com a objectiu principal reduir l’atur juvenil. El PNO està adreçat a joves entre 16 i 24 anys que no han finalitzat l’Ensenyança Secundària Obligatòria i que reuneixen factors personals de vulnerabilitat social. La fita principal es poder donar suport als joves en la construcció d’un projecte professional i de vida, amb un acompanyament tutorial que pot durar fins a dos anys. El POEC es presenta com una eina d’aplicació transversal dins del PNO. La intervenció s’estructura en tres àrees de treball: la primera enfocada als orientadors/es, la segona adreçada als joves i una tercera àrea que consisteix en una avaluació transversal de tots els processos formatius...
-Educació emocional
-Relacions professor-alumne
-Emotional education
-Teacher-student relationships
cc by-nc-nd (c) Pérez Escoda, Núria et al., 2021
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Report
Universitat de barcelona. Grup de Recerca en Orientació Psicopedagògica (GROP)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sánchez Asín, Antonio; Sans Martín, Antoni; Buisán Serradell, Carmen; Jurado de los Santos, Pedro; Hernández, Javier; Pérez Escoda, Núria; Servent, N. (Núria)
Novella Cámara, Ana M. (Ana María); Forés i Miravalles, Anna; Rubio i Serrano, Laura; Gil Pasamontes, Esther; Costa Cámara, Sandra; Pérez Escoda, Núria
 

Coordination

 

Supporters