Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/1087
dc.contributor | Universitat Oberta de Catalunya |
---|---|
dc.contributor | Barlam Aspachs, Ramon |
dc.contributor.author | Ortiz Robles, María Concepción |
dc.date | 2010-02-16T11:53:50Z |
dc.date | 2010-02-16T11:53:50Z |
dc.date | 2003-02 |
dc.date | 2010-02-16 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10609/1087 |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Oberta de Catalunya |
dc.rights | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús. |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/ |
dc.subject | Psychopedagogy |
dc.subject | Co-operation (Psychology) |
dc.subject | Information Technology |
dc.subject | Elementary education |
dc.subject | Psicopedagogia |
dc.subject | Cooperació (Psicologia) |
dc.subject | Tecnologia de la informació |
dc.subject | Educació primària |
dc.subject | Psicopedagogía |
dc.subject | Cooperación (Psicología) |
dc.subject | Tecnología de la información |
dc.subject | Educación primaria |
dc.title | L'entorn de les WebQuest com a recurs motivador per a la millora del rendiment d'alumnes amb dificultats d'atenció i amb N.E.E. |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract | |
dc.description.abstract |