Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/1087

L'entorn de les WebQuest com a recurs motivador per a la millora del rendiment d'alumnes amb dificultats d'atenció i amb N.E.E.
Ortiz Robles, María Concepción
Universitat Oberta de Catalunya; Barlam Aspachs, Ramon
-Psychopedagogy
-Co-operation (Psychology)
-Information Technology
-Elementary education
-Psicopedagogia
-Cooperació (Psicologia)
-Tecnologia de la informació
-Educació primària
-Psicopedagogía
-Cooperación (Psicología)
-Tecnología de la información
-Educación primaria
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem