Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10609/1087

L'entorn de les WebQuest com a recurs motivador per a la millora del rendiment d'alumnes amb dificultats d'atenció i amb N.E.E.
Ortiz Robles, María Concepción
Universitat Oberta de Catalunya
10-06-2010
Psychopedagogy
Co-operation (Psychology)
Information Technology
Elementary education
Psicopedagogia
Cooperació (Psicologia)
Tecnologia de la informació
Educació primària
Psicopedagogía
Cooperación (Psicología)
Tecnología de la información
Educación primaria
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/
Bachelor thesis
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem