dc.contributor |
Forment Costa, José María |
dc.contributor.author |
Schmidt Castelló, Marta |
dc.date.accessioned |
2022-11-09T15:53:39Z |
dc.date.available |
2022-11-09T15:53:39Z |
dc.date.issued |
2022-09 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/527590 |
dc.format.extent |
102 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Educació infantil |
dc.subject.other |
Contes infantils |
dc.subject.other |
Resiliència (Tret de la personalitat) en els infants |
dc.title |
Propuesta de intervención para la aceptación de las limitaciones a través de las narraciones en educación infantil |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.rights.accessLevel |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.description.abstract |
Aquest document recull una proposta d'intervenció en el segon cicle d'educació infantil per a l'acceptació de les limitacions. S'ha investigat els aspectes més importants per a arribar a una acceptació sana de les limitacions i els riscs de la societat actual respecte aquesta àrea. La proposta s'ha realitzat a través de les narracions; més concretament, a partir de l'anàlisi dels contes de El tolit, El Príncep Feliç, Pulgarcita i la pel·lícula de Monstres University on la teoria ha quedat plasmada en les diferents històries. |
dc.description.abstract |
Este documento recoge una propuesta de intervención en el segundo ciclo de educación infantil para la aceptación de las limitaciones. Se ha investigado los aspectos más importantes para llegar a una aceptación sana de las limitaciones y los riesgos de la sociedad actual respecto a esta área. La propuesta se ha realizado a través de las narraciones; en concreto a partir del análisis de los cuentos de El tullido, El príncipe Feliz, Pulgarcita y la película de Monstruos University donde la teoría ha quedado plasmada y se ha desarrollado en las diferentes historias. |
dc.description.abstract |
This document contains an intervention for the second cycle of kindergarten for acceptance of limitations. The investigation has studied the main aspects for a correct acceptance and the main risks of our society nowadays around this issue. The intervention has been done from the analysis of the tales The Cripple, The Happy Prince, Thumbelina, and the film Monsters University. Through these tales, the theory has been expressed and developed. |