Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/521741

Measuring Changes in Social Skills Throughout an Intervention Program for Children with ASD, Contributions from Polar Coordinate Analysis
Alcover, Carlota; Mairena, Maria Angeles; Rodríguez-Medina, Jairo; Mezzatesta, Marcela; Balañá, Gemma; Elias, Neus; Elias, Maria; Arias Pujol, Eulàlia
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2022
Autisme
Habilitats socials
Polar coordinate analysis
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L'autor/a
15 p.
Article
Article - Published version
https://doi.org/10.1007/s10803-022-05496-0
Springer
Journal of Autism and Developmental Disorders
         

Full text files in this document

Files Size Format
Alcover2022_Art ... gChangesInSocialSkills.pdf 904.4 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Alcover, Carlota; Mairena, Maria Angeles; Mezzatesta, Marcela; Elias, Neus; Díez-Juan, María; Balañá, Gemma; González-Rodríguez, Mireia; Rodríguez-Medina, Jairo; Anguera Argilaga, María Teresa; Arias Pujol, Eulàlia
Braquehais, María Dolores; Eiroá Orosa, Francisco José; Holmes, Kristin M.; Lusilla, Pilar; Bravo, Maria; Mozo, Xulián; Mezzatesta, Marcela; Casanovas, Marta; Pujol, Tània; Sher, Leo
Parés, Narcís, 1966-; Mairena, Maria Angeles; Mora Guiard, Joan; Malinverni, Laura; Padillo, Vanesa; Valero, Lilia; Hervás, Amaia; Parés, Narcís, 1966-
Malinverni, Laura; Mora Guiard, Joan; Padillo, Vanesa; Mairena, Maria Angeles; Hervás, Amaia; Parés, Narcís, 1966-
 

Coordination

 

Supporters