Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/521433

Emotional Competence Development in Graduate Education: The Differentiated Impact of a Self-Leadership Program Depending on Personality Traits
Montalvo García, Adolfo; Martí, Margarita; Gallifa, Josep
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna; Universitat Ramon Llull. ESADE
2021
Competències emocionals
Creixament personal
Ensenyament universitari
Personalitat
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
© L'autor/a
14 p.
Article
Article - Published version
https://doi.org/10.3389/fpsyg.2021.666455
Frontiers
Frontiers in Psychology, 2021, Vol. 12, article 666455
         

Full text files in this document

Files Size Format
fpsyg-12-666455.pdf 622.9 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Sangrà Morer, Albert; Montalvo García, Adolfo; Girona Campillo, Cristina
Del Cerro, Susana; Chaves, Antonio; Ros Martrat, Eulàlia; Martí, Margarita; Soler, Guillem; Moreno Pérez, Carlos M.; Cifre, Ignacio; Noguera, Manel; Lugo, Oriol; Isanta Isanta, M. Carme; Pintado, Ignacio; Monzonis, Robert
 

Coordination

 

Supporters