Title: | Anàlisi de les progressions d'aprenentatge del model so en base a les descripcions de l'alumnat |
---|---|
Author: | Porcuna Pocurull, Helena; Domènech Casal, Jordi; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació |
Abstract: | |
Subject(s): | -Educació -- Experiències -Classe (Ensenyament) -- Conducció -Educació secundària obligatòria -Pràctiques pedagògiques -Psicologia de l'aprenentatge -Aprenentatge actiu -Avaluació educativa -- Catalunya -So -- Transmissió -- Ensenyament -Tecnologia -- Educació secundària obligatòria -- Currículums -Psicologia -Mecànica. Vibracions. Acústica |
Rights: | open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/ |
Document type: | Treball de fi de postgrau |
Published by: | |
Share: | |
Uri: | https://ddd.uab.cat/record/211100 |