Anàlisi de les progressions d'aprenentatge del model so en base a les descripcions de l'alumnat
Porcuna Pocurull, Helena; Domènech Casal, Jordi; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Educació -- Experiències
-Classe (Ensenyament) -- Conducció
-Educació secundària obligatòria
-Pràctiques pedagògiques
-Psicologia de l'aprenentatge
-Aprenentatge actiu
-Avaluació educativa -- Catalunya
-So -- Transmissió -- Ensenyament
-Tecnologia -- Educació secundària obligatòria -- Currículums
-Psicologia
-Mecànica. Vibracions. Acústica
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/
Treball de fi de postgrau
         
https://ddd.uab.cat/record/211100

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Municio Samon, Guillem; Domènech Casal, Jordi; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Tomas, Mireia; Domènech Casal, Jordi; Capdevila Vidal, Mercè; Bofill, Roger; Atrian i Ventura, Sílvia
Domènech Casal, Jordi; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
 

Coordination

 

Supporters