Brand clarity of local and global brands in fast-moving consumer goods : an empirical study in a Middle East country
López Belbeze, Ma. Pilar; Vaziri, Maryam; Llonch i Andreu, Joan; Grup de Recerca sobre Avaluació de les Organitzacions; Grup de Recerca d'Eficiència i Competitivitat Empresarial
-Emerging economy
-Global brand
-Glocal brand
-Local brand
-Brand clarity
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.
https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Article
         
https://ddd.uab.cat/record/248914

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Villegas Pinuer, Francisco Javier; Llonch i Andreu, Joan; López Belbeze, Ma. Pilar; Valenzuela-Fernández, Leslier
López Belbeze, Ma. Pilar; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
Lopez-Lomelí, Miguel Ángel; Llonch i Andreu, Joan; Rialp Criado, Josep
 

Coordination

 

Supporters