Sources and Implications of Asymmetric Competition : An Empirical Study
López Belbeze, Ma. Pilar; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
-Brand competition
-Consumer choice model
-Market segmentation
-Brand quality
open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Working paper
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
         
https://ddd.uab.cat/record/215973

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Villegas Pinuer, Francisco Javier; Llonch i Andreu, Joan; López Belbeze, Ma. Pilar; Valenzuela-Fernández, Leslier
López Belbeze, Ma. Pilar; Vaziri, Maryam; Llonch i Andreu, Joan; Grup de Recerca sobre Avaluació de les Organitzacions; Grup de Recerca d'Eficiència i Competitivitat Empresarial
Muharam, Farrah Merlinda; Tarrazón Rodón, Ma. Antonia; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
Gispert i Pellicer, Carles; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
Fuentelsaz, Lucio; Gómez, Jaime; Polo, Yolanda; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa
 

Coordination

 

Supporters