Título: | La continuidad en el aula : el caso del alumnado de origen inmigrante en la transición hacia la educación posobligatoria en Cataluña |
---|---|
Autor/a: | Bayona, Jordi; Domingo i Valls, Andreu, |
Abstract: | |
Fecha de creación: | 15-09-2021 |
Materia(s): | -School demography -School drop-out -Post-compulsory education -Immigration -Catalonia -Demografía escolar -Abandono escolar prematuro -Educación posobligatoria -Inmigración -Cataluña |
Derechos: | open access
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
Tipo de documento: | Article |
Editor: | |
Compartir: | |
Uri: | https://ddd.uab.cat/record/238008 |